Momdyg 2 aylık bebişim var oda sıcaklığı 19-20 arasında bazen 18-19 arasında. Petek yakmak için erken gibi geliyor ama bebeğim üşür mü onu da bilmiyorum. Gece 2.5tog uyku tulumu giydiriyorum. Ay napcam bilemiyorum siz napıyosunuz açtınız mı kombiyi 🫠
-Ozge- Momdyg Çok iyi direnmişsiniz valla oğlum 11buçuk aylık eylülde yaktık 40ta yanıyor üst kat olduğu için soğuk bir ev çünkü 350,450 arası geliyor şuan fatura
Beraninannesii Momdyg Kocaeli Kartepedeyim evim giris kat kuzey cephe 1 ay oldu yaktık bile . Ben üşüyorum bebiste üşüyordur.
ikitosbikannesi Momdyg eylülde yaktım ben 6 aylık bebeğim var ben bile çok üşüyorum 😂 15 güne 600 küsür fatura gelmiş eşim isyanda 🤦♀️
3subat Kocaelindeyim ben evim akşama kadar güneş alıyor daha açmadık bizde 2 yaşında oğlum hiç durmadığı için üşüceğini hiç sanmam😂 Aralıkta açmış oluruz
caniminikizleri Momdyg açılmaz olur mu canım bizim ki merkezi sistem olduğu için 1 ayı geçti yanalı her yer yanıyor benim ve ilk fatura geldi bile 😌