Guneselif22 İlk 5dk akış yoğun sonra azalıyor ve bebeğim buna sinirleniyor, memeyi çekip bırakıyor. Herkesin böyle mi? Yoksa bunu nasıl değiştiririm acaba??
Slmklcsln Guneselif22 ilk 5 dk tazyikli geldiği için bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama yutmakta zorlandığından dolayı kendini çekip memeyi geri alıyordur tazyik kısmını elinizle sağıp bebeğinizi öyle emzirin
Guneselif22 Slmklcsln hayır ilk 5dk sorun yok tam tersi sonrasında akış azalıyor sanırım o zaman sıkıntı başlıyor.