Unikorniko merhabalar yaylı mı lastıklı mı. Mesajınızı gormedım malesef o yuzden yazamadım ben de anka trambolın aldım su an cok memnunuz aılecek😅 100 kılo tasıyor dedıler ve satıcı su ana kadar cok ılgılı. Hatta ben yedek lastıl ıstedım paralarını havale ettım kargomun ıcıne ekleyıp yolladılar benı zorlayıp beraber hoplatması dısında sorun yok😅 cok tesekkur edıyrm dönüş için🤗 tekrar k bakmayın görsem muhakkak yazardım cok dıkkat ederım aslında nasıl gozumden kactı bılmıyrm. Gule gule kullansın bebısın, saglıkla buyusun🥰🌺🙏🏻