guzelbirgun Aklınızdan kötü bir düşünce geçtiğinde ya da ağzınızdan çıktığında iptal iptal iptal derseniz gerçekleşmesini engellemiş oluyormuşsunuz, bu konuyla ilgilenen insanlar diyor, ben de böyle söylüyorum içim rahat ediyor☺️
mashaa guzelbirgun İptall iptall iptalll tüm kötü düşüncelerimeee ❌ Bir ara olumlamalarla ilgileniyordum. Olumlamayı yapan bayan hep derdi, iptal ediyorum bu düşüncemi diceksiniz diye 😌 Bakın unutmuştum bunu hatırlattığınız için teşekkürlerr 😍
dumeka mashaa bir kaç kere denedik biz bunu arkadaşlarımla ve gerçekten oldu. Ama bizim biraz daha farklıydı yani istediğimiz bir şey zaten hayatımızda var gibi davranıyorduk. Bir arkadaşım araba almak istiyordu ve arabası var gibi davranıyordu. Ben bir işi almak istiyordum ve işi almışım gibi davrandım bir süre. Çok kısa bir süre sonra o arkadaş araba aldı ben de işe girdim. Başka birine daha yazdım az önce mantıksal açıklaması olarak bir yazı okumuştum diyordu ki beynimiz bir konu üzerine çok düşündüğümüz zaman bilinç dışı olarak onu bize getirecek seçimler yapmaya başlıyormuş. Yani biz farkında olmasak bile düşündüğümüz şeyi beyin tamamlamaya çalıştığı için onu yaşayacağımız yolları seçiyormuşuz .
Deletedmom_109 dumeka şimdi şöyle bir şey var zengin olmak bir amaç o amaç için yapılan tercihler bilinçdışı olamaz bence. Amacın belli. Çekim yasası şey gibi ben bugün birini düşündüm o gün gördüm ne bileyim hoca hasta olsun derse gelmesin gelmez gibi. Anlatabildim değil mi 😁
dumeka Deletedmom_109 o biraz hissi kalbel vuku dediğimiz olay gibi aslında ☺️ Benim bahsettiğim çekim yasası mesela bugün derse gitmek istemiyorum dedikten sonra düşüp kendi bacağını kırmak 😄
Tubasahra Deletedmom_109 bileyim hoca hasta olsun derse gelmesin gelmez Lisedeyiz.Beden eğitimi öğretmenimiz o kadar sinirliki o gün de kıyafetlrrim kurumamis ancak mecbur götürdüm giycem de nasıl giycem.Nasıl dua ediyorum hoca gelmesin diye.O gün hoca gelmedi kalp krizi geçirmiş adam.Allah rahmet eylesin ne cok aglamistim ben mi sebep oldum diye .
Tubasahra mashaa Kızıma hamile kaldigim da hep erken doğurcağımi söylerdim.İlk oglum 42 ikinci 38 hafta da sancısiž sezaryen ile doğdu.Herkese erken dogurcam ben .Her hafta oh bu hafta da atlattık diyordum.En son 27. haftam da muayne oldum Hersey yolunda gidiyordu.Ve ben 31+4 de sancım basladı ve acil doğuma girdim.Erken doğumun sebebi belli değil.O günden sonra inandım.
mashaa Tubasahra Bende erken doğumdan korka korka 35. Haftada sebepsiz yaptım 😞 korkumu çektim.. Çekiyoruz anam.. İnşallah korkuları değilde şöyle mucizeleri çekelim hayatımıza ✨
dumeka Deletedmom_109 aynen öyle çok dersimi aldım ben o konuda şimdi bir dua eder bir şey isterken baya detaylı tarif ediyorum 😂
Deletedmom_109 Tubasahra ya işte alakası yok Allah rahmet eylesin ömrü o kadarmış. Bu çekim yasasına inanınca kendini bile suçlu hissediyorsun o yüzden akla mantığa yatmayan şeylere inanamamak lazım
mashaa dumeka Bu gerçekten çok mantıklı. Düşüncelerimizi istemsiz bizlerde yönlendiriyoruz. Onu düşündüğümden beyin onun olması için fiziken beni uğraştırıyor ve oluyor 👏🏻 Oldurmak için çabalamak böyle birşey..
dumeka mashaa evet zaten zihin eksik olanı tamamlamak ister, yarım kalmış bir kitap veya tablonun bizi rahatsız etmesi bu yüzdendir. Düşündüğümüz olayları da tamamlamak istediği için bizi yönlendirmesi çok mantıklı bence 😄
Mercosey mashaa İslamiyette böyle şeyler yok. Bazen bakıyorsun aklı başında tesettüründe bile olabiliyor böyle şeylerden bahseden insanlar. Ancak hepsi farklı farklı Dinlerin öğretisi.
mashaa Mercosey Kadere inanırım. Böyle şeyleri sorgulamak istemem ama insan düşünüyor, acaba beynim bunu yapabilir mi diye. Olcak olan olur bunuda bilirim. Benim korkum olucak olanın olması. Bunu aşamıyorum 😞
ece_arel mashaa ben hep evladıma birşey olmasından korkuyorum balkondan bakarken ya aşağıya düşerse diye falan gibi yaptığımız herşeyden tedirgin oluyorum benimde tam tersi neyi düşünürsem aklıma getireyimde olmasın der gibi oluyor senaryolar kuruyorum gerçekleşmiyor 😄Allah korusun gerçekleşmesinde zaten
mashaa ece_arel Annelik ,herşeyi düşünmek. Olmasını istemediğimiz şeyleri, ya olursa diye dert etmek ah ahhh.. Rabbim korktuklarımıza uğratmasın inşallahh..
Asym33 agacsizkoala Yaaa bu olayın aynısını bende yaşadım resmen beni anlattın küçüklüğümden beridir kurbagadan aşırı korkarım yayla evimiz var yazın çok gideriz orada çok olur flaş açık gezerim hep kurbağaya başarım üstüme ziplarsa diye ve bir gün üstüne basmistim şimdi bende hep korku kurbağa görünce resmen vücudum kabarıyor 🤦😁😁