Selam annelerimiz benim bi sorum olucak ama biraz uzun olabilir şimdiden kusura bakmayın🌝🙏🏻 25 günlük bebeğim var. İlk günler bir türlü meme başımı kavrayamadı çünkü meme ucum içe gömülüydü bebek çok zorlanıyordu. Ben de silikon göğüs ucu ile emzirmeyi denedim ve olumlu sonuç aldım bebeğim silikon uç takınca hemen kavradı ve 20 gün boyunca silikon uçla emzirdim göğsümde herhangi bir yara da oluşmamış oldu böylece. Bugün bi deneyeyim dedim silikon uç olmadan emzirmeyi denedim. Bebeğim meme ucumu hemen kavradı, şu an hiç zorlanmadan çıplak bir şekilde emiyor. Sizce yeniden göğüs ucunu kullanmalı mıyım yoksa böyle doğal bir şekilde emzirmeye mi alıştırmalıyım? Göğüs ucumun yara olmasından da çekiniyorum biraz açıkçası 😦🙁