Kızlar bi post daha açmıştım bugün bebeğim 2 3 gündür normalden biraz daha az cis yapıyor gibi. Şimdi de şöyle bir sorunumuz var. Saat öğlen 3 den beri gibi bi türlü uyanmıyor. Her yöntemi denedim. Topuğuna vurdum, altını açtım, üstünü değiştirdim evet uyanıyor ama iki dk sonra tekrar uyku moduna giriyor. Neyse sonra uyandı tamam ama bu sefer de göğsüme getirdiğim an yani emzirecekken uyumaya başladı. Saat 3 den beri ara ara zorla az az emzirdim. Emmedigi için şuan da idrar cikisi da çok az oldu tabi. Yerine koyduğum zaman bir süre sonra uyanıyor evet hatta ağlıyor ama emzirmek için kucağıma yine aldım uyuyakaldı 2 dk emip. Ateşi yok. Kaka da yaptı rengi de normal. Niye böyle oluyor tecrübeli anneler bilen varsa lütfen yardımcı olsun.