Hanımlar 2 aylık bebeğim ama gözlemlediğim kadarıyla bir haftadır ne zaman altını açsam bez değiştirmek için çığlık kıyamet ağlıyor neden olabilir acaba ısı değişiminden kaynaklı değildir bence kombiyi fulledik ne yapabilirim üstelik meme reddi yaşıyorum. 🥹