Dnzdmr Yok canım ilk zamanlar hep öyle oluyor hatta süt terbileşmedi demişlerdi bana bu bir süreçtir 4-5 aya o kadar ağrı yapmayacak.Bide dediğim gibi sağ ki mastit olmayasın çünki mastit dahada ağrılı birşey arkadaşım zamanında müdahele etmedi (çalışıyordu zamanım yok sağmaya dedi) sonra doktor iğneyle tedavi etti yani küçük kesikleri var ğöğsünde.Aman diyim şakası yok