Merhabalar 🌹
1 hafta sonra kızım 2 aylık olacak inşallah benim kızımda mı sıkıntı var yoksa normal mi algılayamıyorum kafayı yemek üzereyim şükür gazı yavaş yavaş rahat çıkarmaya başladı Fakat
Asla uyanık tutamıyorum uyanık kalsın istemiyorum altını açtığım da sadece 5 dk sakin gülüyor sonra çığlık çığlığa ağlıyor uyku var esneye esneye bir hal oluyor memede uyuyor sadece memeyi de almıyor özellikle akşam dayanılmaz bir hal alıyor asla susturamıyoruz sallanmayı sevmiyor yani hiç bir şeyden memnun olmuyor ne yaparsak yapalım susmuyor uyumuyor susarsada hemen geri ağlamaya başlıyor her akşam dışardayız arabada susuyor uyuyor eve geliyoruz
Böyle bir sorun yaşayan var mı bir çözüm bulabilen
Ya da benim bebeğim mi böyle ne yapmam gerekiyor bilmiyorum