Lidya-t thebeautyqueen Benim kızım 29 aylık normalde almayacaklardı ama sağ olsunlar 26 aylıkken aldılar .Bezli de kabul ediyorlar.Konumu Google dan yazarsınız mahalle olarak güzel bir yer.