Linalina53 Bebeğim dokuz aylık kendı kendıne uyuyordu suanda sadece kucağımda uyuyor besıge dalmadan koyduğum an cıglık gıcıkla aglıyor neden olabılır ne yapabılrık.
AselBebekveAnnesi Linalina53 off aynı durumdayız benim kızım da 1 hafta sonra 9 aylık olacak daha once hep ayağımda sallardim uyurdu bir süredir asla uyumuyor sadece kucağımda gezdirerek uyutabiliyorum belim omuzlarım o kadar ağrıyor ki anlatamam
Rahimesevda Linalina53 bu dönemlerde ayrılık kaygısı olusuyor . Diş dönemi de işin içine girince zor bir süreç oluyor . Sakinlestirecek şeyler yapabilirsnz yanına yatıp saçını yüzünü göbeğini oksayabilirsnz bol bol temas
Linalina53 AselBebekveAnnesi bende cok yoruldum kucağımda gozlerını kapatıyor ama yatağa koyar koymaz cıglık çığlığa aglıyor kendı kendjnebyatagjnda uyurdu normalde
Linalina53 Rahimesevda pek beşiği var yanına yatamıyorum ama kucağımda vok zor oluyor bıde normalde başkanındaysa olsam babasıyla olunca ağlamıyor ılla benı aramıyor acaba ayrılık kaygısı mı
Rahimesevda Linalina53 ayriliik kaygısı kendi yatağında yatmak istememesi devmli kucak ya da yanından ayrılmak istememek gibi . Atak donemlerinde olunca böyle durumlar olabiliyor. Ya da bu dönemlerde kazandığı yeni bir becerisi var mı