Aselmina1906 Bence Bursanın en sayılı doktorlarından, kadın doğum diyince benim aklıma ilk o gelir çünkü küçüklüğümden beri hep adını duyardım ben erkek olduğu için yercih etmedim ama annem teyzemler ve daha bir sürü tanıdığım doğum ve çeşitli rahatsızlıklardan dolayı tedavi oldular çok memnunlar bildiğim kadarıyla muayne ücretide diğer klinik ve özel hastanelere göre daha makul