Kızlar oğlum 4aylık. Gelişimi güzel aslında ama aklıma takılan şeyler var. Mesela bebeklik dönemi gibi hala bazı bos noktalara bakıp gülüyor mutlu oluyor hani melekler güldürüyor derler ama benim çok ilgimi çekiyor çünkü evin aynı noktalarına yapıyor örneğin salonda bir taksim istiklal yağlı boya tablosu var baya onunla arkadaş gibiler zekasından korkuyorum var mı bunları yaşayan