Sabaha çıkarsam onu makinadan kırışır mı acaba uyucam çok yorgunum kış temızlıgıne girdim misler gibi hergün bişe yapıyorum bir haftadır iki günlük işim kaldı çok şükür şuan kollarım tutmuyor geçen sefer temızlıkcı ablalar çağırdım hıc ıcın rahat etmedı huzursuz oldum ah bu huyum yok mu keske rahat bir insan olsam 😂😂😂