mervewy1 Arkadaslar 14 aylık olduk ama baybay gel gel öpücük işaret etme gibi şeyleri hic yapmadı yapmıyor baba aba dede mama allah gibi şeyleri canı isterse söylüyo etrafımdaki herkes geç kalmıs doktora git diyor yardım edin lütfen
Linaduygu mervewy1 doktor ne diyor her çocuk farklı ayına göre normal geldi bana herkesin söylediğine takılmayın
annesininbiriciki mervewy1 ya çocuk normal bence bu ne ya her çocuk farklıdır böyle demeleri saçma sanki hiç konuşmuyor mu
Sinemisssss mervewy1 göz teması, komut alma, isme bakma önemli diğerleri tamamen karakteriyle ilgilidir
Nebile-19 mervewy1 hi mervewy1 hiç korkma etrafa bakma benim oğlum 20 aylık dün pssyatriye götürdüm bunlar yok diye göz teması olduğu icin sıkıntı yok dedi gelişimi farklı her çocuğun ekrandan uzak tut dedi doktor bana