Ysmn_YgtAlp_Mtlu Bugün sünnet olduk hayırlısıyla 3.ayımıza giricez. Doktor dikiş atmış ama geçen ay abimin 20 aylık oğluna dikiş atmamıştı. Sizin nasıl oldu ve ne kadar da iyileşti? Herhangi bir öneriniz var mı sünnetle ilgili? Teşekkür ederim.