Hive benim buyuk kizimda 8 ay boyunca sag meme ile savaş verdi hic emmek istemedi hep zor bela verdim uyku halinde falan ama duzenli emmediginden sut azalmıştı sonrada 8. Ayda pat diye sag memeyi birakti 22 ay sol meme ile tek emzirdim.
Simdi 1 ay 7 günlük kizim var dogdu dogali sol memeci oda. Hic sag taraftan emmek istemiyor 12 gün evvel sag mememde süt kesildi. Surekli dagim yapiyorum 3 saatte bir uyaran olsun diye emmedikce sagdim falan ama nafile asla bebek emmesi gibi olmadi. Cok üzülüyorum nedir bu sag meme ile dertleri acaba duzgun tutamıyorum mu acaba diye cok düşündüm ama her pozisyonda denedim resmen emsinler diye