arkadaşlar nolur yardım!! 3 aylık bebeğim 3 gündür hasta öksürük ve burun akıntısı var öksürdüğü için çok ağlıyor zeynep kamile götürdüm ciğerleri temiz dediler şurup vermediler sadece serum fizyolojikle günde 10 defa temizleyin dediler ama bebeğim çok huzursuz ilk defa anne oluyorum huzursuzluğu uyuyamaması emmek istememesi normal mi bir de hiç kusmazdı biraz kusuyor tekrar götürmem gerekir mi ne yapmam lazım ateşi yok şükür🌸