kuzey_arin2019 Sekeranne4 ben bişey sormak istiyorum affedersiniz benim oğlum 3 yaşında tuvaletini ucundan yapmio kapalı ucu alt kısmında yapio doktor yakın biter sıkıntı olmaz dedi sizinki de ayni
busracinn rilanja zor muydu benimde oğlum 5 aylık 1 yaşında olucak bakımı ve operasyon sonrası zor mu? Bebeğiniz etkilendi mi?