Habibek50 Merhabalar bugun 21 günlük bebeğim 38 derece ateş vardı doktora götürdüm burada kalsın dedi yenidoğan ünitesine aldılar bebeği, 38 derece çok yüksek mi ne zaman çıkar aceba kaç gün yatar, başına gelen varmı?
Tubasahra Habibek50 Çok geçmiş olsun.Eğer antibiyotik ilaç başlanırsa en az 1 hafta kalır. Ateşin sebebi nedir o önemli.
Ruzz-Batu Habibek50 yenidoganlarda ates durumunu istemez doktorlar tedbir amacli yatirmistir cok gecmis olsun
Habibek50 Tubasahra 21 günlük ya antibiyotik verebilirler mi bide az önce aradım doktor biraz düştü ateşi dedi, inşallah yatırmazlar fazla