h2o kullanıyoruz hiç odayı soğuttuğunu düşünmüyorum ben bu kadar fark etmesini beklemiyordum (havalar soğuyup camları kapatmaya başladığımızda gece bebeğin nefes alamayışına uyandık hemen sipariş verdik ve çok işe yaradığını düşünüyorum içine okaliptüs yağ damlatıyorum bizde bile farketti) eğer okaliptüs yağ damlatmayı düşünürseniz alırken aromatik yağ konulabilir olana dikkat etmenizi öneririm bazılarına su harici hiçbir şey konmuyor