Eyug valla şu zamanda delilik bence hiç tutmayın derim eğer adetlere uyacaksanız baya masraflı. Ben doğuluyum bizde mesela evine dolu dolu gidilir her seferinde. Yok işte baştan ayağa giydirilir hediye olarak alınr yani eşine çocuklarına kendisine. Yok çocuklarına harçlık verilir ya ne bilim aşırı saçma geliyor bana oğlum olsa asla tutmazdım. Kardeşime tutmadılar mesela,dedem babam annem gittiler kestirip geldiler 😀