Siz nasl yapiosnz ? Yani biri gelince bebegimu uyutamiyorum cunku bana sarılarak uyuyor ne zaman aglasa yanina gitmek zorundaym yatiyorum bana sarılıyor lyle anc uyuyor .gecen misafirliğe gittik esime kalkalım uyku saati geldi dedim ama kalkamdk iste amma pimpiriksn nolcak cocuk bu uyur dediler bebegum kucağımda uyuyakaldı odaya yatırdık ama yarm saate uyandj eve geldik o gece 11 de zor uyudu normalde 9 9.30dur uyku saati ve sabaha kadar hiç uyanmadj beslenmek için bile çok üzüldüm vicdan yaptm ama bakiorm kimse uyku düzenini takmiylr acBa ben mi çok hassas davranıyorum.gecen gunde kiz arkadasm geldi 6 da 10 da kadar oturdu .normalde 6 buçukta uyur bide 9 buçukta gece uykusuna gecerdi ama uyutamadm yine ve arkadasm 10 da gitti bebegim direk uyudu o kadar yorulmuştu ki icim gitti.sizler nasl yapiosnz ya da nasl yapmalm fikir verirmisinz