17 aylık olduk aşırı ağlama, sızlanma, isteğini ağlayarak yaptırmaya çalışma, yapmayınca bağıra bağıra ağlama.. Günümüz böyle geçiyor. Sakin sakin kahvaltı hazırlayıp yiyemiyoruz. Afedersiniz wc ye girmem bile 5 dakika ya sürüyor ya sürmüyor geri koşarak çıkıyorum. Her yeri birbirine katmış. Çekmeceleri katlı çamaşırları çıkartıyor orayı topluyorum bir bakıyorum bu seferde mutfak dolaplarını boşaltmış. Az öncede dolabı açmış 2 tane yumurtayi yere atmış gerisini son anda kurtardım. Hep bir keşif derdinde. Bazı dolapları koruyucuyla kitledik. Komple kitlememiz lazım anlaşılan. Yere oturup beraber oyun oynuyoruz, arada dışarıda çıkıyoruz, sonra babasıyla enerjisini de atıyor ama yinede ortalığı karıştırmak ve ağlamak için hep bi enerjisi var. Eşim sabret diyor büyüme atağı yaşıyor diyor. Ama bazen gerçekten bağıra bağıra ağlamak istiyorum. Çocuğuma bağırmamak için başka bir odaya gideyim sakinleseyim diyorum bir bakıyorum tin tin peşimden geliyor. Kapıyı kapatsam basıyor çığlığı. Allahtan akşam 8 de yatıyor da dinlenme vaktim oluyor. Yine tüm bunlara rağmen canı sağolsun diyorum. Ama yoruldum yani siz anlamışsınızdr beni. Var mı bizim gibi hareketli bebişi olan