Kızlar 5 aylık bebeğim. Yalnız büyütüyorum eşim hep işte ailem yok burda kimsem yok daha doğrusu. Yapacak bişey bulamıyorum. Kartlar var onlara bakıyoruz biraz. Biraz kitap okuyoruz. Biraz işte çıngırak hışırtılı kitap. E sonra😅 tıkanıyorum. Biraz altını açıp bırakıyorum oynuyo. Geri kalan full kucakta el kadar evi gezmek😅. Ben yoruluyorum biraz bırakıyorum ağlıyo asla kucaktan inmiyo. Bugün dayanamadım 10 dk dinlenene yemek yiyene kadar tv açtım ama vicdan azabı çekiyorum. Asla bidaha çmak istemiyorum neler yapabiliriz fikir verir misiniz. Dışarı çıkaramam çünkü beş dk bile arabasında durmuyı. Kucak içinde çok rüzgarlı dışarısı.