Sevgi_su Eğer doktor yada saglık ocagı iyi diyorsa hic sorun etmeyin benim kızım da öyleydi hala da minyon biraz yaşıtlarına göre ama cok sükür saglıklı buraya benimki 10 kg bile yazan olur moraliniz bozulur😅Emziriyorsanız devam edin emdikçe sütünüz artar eger sorun yoksa sırf kg alsın diye mama vermeyin sevgiler🌹