Evnblgl aynı şikayetleri yaşadık ve reflü dedi doktor, muhakkak en az 2 saat ara ile emzirmeniz gerekiyor. Emzirdikten sonra gazını çıkarıp 10 dk kadar da dik tutmanız sonrasında da ya reflü yatağına ya da başı bedeninden biraz daha yüksek olacak şekilde bir yastıkla yatırmalısınız ki kusma olmasın. Bunlara ek olarak bir de ilaç vermişti ancak piyasada bulmak mümkün değil elinde olanlardan tedarik etmeye çalışıyoruz ama kusma tam anlamıyla bitmese de bunları yaparsanız hafiflediğini göreceksiniz. Bir de son muayenede (ben de sadece anne sütü veriyorum) bebelac thickener diye emzirme sonrası ya anne sütüne ya da suya karıştırılıp verilen bir tür kusmayı engelleyici karıştırınca katılaşan bir tıbbi amaçlı gıda önerdi ancak bebeğim kabul etmedi yutamadı tekrar deneyeceğim. Doktorunuza gidene kadar dediklerimi uygulamanızı öneririm geçmiş olsun.