Kızım dün gece uyandı kustu ateşi vardı evde calpol vardı hemen ondan verdim düştü. Sabah doktor gördü antibiyotik ve dolven yazdı kullanmaya başladık. Boynundan ölçüyorum ateşini 37 alnı kafası 39 derece çıkıyor 😞 elleri buz gibi çok yüksek ateş olduğunda elleri ayakları soğuk olabilirmiş onu okudum ama, başı çok sıcak ya benim tekrar hastaneye gitmem lazım mı siz böyle durumlarda ne yaptınız. İlk bebeğim şimdiye kadar ateşi de çok fazla çıkmadı. 6. Ayında covid olmuştu ondada hastanede yattık zaten orada müdahale edildi. Ateşi 39 dan inmezse veya inip tekrar çıkarsa yanlış bişey yapmak istemiyorum acile mi götürsem tekrar