Merhaba hanımlar bir yakınımız saolsun e bebekten bissuru şey almış değişim kartı vardi. Çoğuna ihtiyacım olmadığı için dün gittim iade ettim çek gibi bisey verdiler üzerinde iade tutarı yazıyordu. Bir kısmını mağazada harcadım. Şimdi tekrar cikma şansım yok uygulama üzerinden alışveriş yapayım diyorum ama bu hediye kartı/çeki herneyse nasıl kullanılacak?