Benım bebegımde oyleydı o kadar kötü kı kakası gelmesıne rağmen yapamıyordu ıkınıyordu resmen doktor makat yerı dar dedı az ve ıkınmaktan makat yerı çatlamıştı zeytınyagı maması koyuyorum artık yapıyor sımdılık çok zor ya gerçekten yada kulak çubuğuyla yağla uyar orayı doktor öyle demıstı