agacsizkoala emayy yakın arkadaşım çalışıyor çok yorucu , asgari ücret alıyor vardiyalı çalışıyor ve yemek primi alıyor , başka bir iş bulduğu gibi çıkmak istiyor çok fazla mobing var ve devamlı çalışmaları bekleniyor
agacsizkoala anataraf1leoparbenim patronların çalışanı aşağılayı derecede sert davranması sürekli laf söylemesi , kısaca baskı kurması