Bebegım 2aylık kolik ve cok gazlı bır bebek uyumuyor susnuyor bazen ıcımden cok kızıyorum sonra cok uzuluyorum ıcımdende olsa kızdım dıye allahın gucune gıderde bebegıme bısey olur dıye korkuyom ben kotu bı annemıyım ınsan kucucuk bebegıne kızanılırmı