gozgozanne Kızlar hepsi burada da sleppy extra da indirim var..bebeğim 4 aylık dogdudugundan beri natural kullanıyorum. Extra ile arasında fark ne ? Hazır indirim varken alayım diyorum kullananlar oneriri misiniz ??
Nurgr gozgozanne bende indirimde diye sleepy extra aldım ama az bir çişte bile top top oldu bez bir daha almadım natural kullanıyoruz
Pol34 gozgozanne extra çabuk sızdırıyor, daha çabuk şişiyor, geceden bağlamak için hiç uygun değil gün içinde kullanılır belki sık bez değiştiriyorsanız
Yusaydef gozgozanne extra çok kötü zaten belli kalite farkı olduğundan diğer sleppy çeşitlerinden ucuz bizde pişik sızdırma yaptı
Elisss gozgozanne ben bi fark görmedim uzun süredir extra kullanıyorum gayet memnunum gece 12 den sabah 7 ye kadar neredeysen tamamen doluyo ama sızdırma hiç yaşamadım
Ceylan578 Ben ekstrayi kullandim hep sızdırdı sonra bio naturalli kullandım o çok güzel çıktı hiç sızdırmadı şu an bio naturle devam ediyoruz. Benim bebeğim de 4 aylık birde slpy ekstra bana bir tık daha kalın gibi geldi
Ceylan578 gozgozanne ıslandı her seferinde üzerini değişmek zorunda kalıyordum Molfix te kullandim oda hep tasırdı en sonunda slpy bio natural kullanınca diğerklerinin ne kadar kötü olduğunu anladım ama her bebekte farklı da diyorlar yani belinde size güzel gekecektir birşey diyemiyorum isterseniz şey yapın marketten en ufak Pakedi alıp bir deneyin ektraayi beğenirseniz stok yapardınız
Zeynep1903 gozgozanne yanı daha yumusak ben memnunum acıkcası. Ornegın aksam kızımın altını on gıbı degısıp yatıyorum bır daha sabah ona kadar sıkıntı olmuyor. Aktıvıte bezı aslında ama memnun kaldıgım ıcın devam edıyorum bunda
Oykukzy gozgozanne bebeğim 12 aylık 1 haftadır sleepy ekstra kullanıyoruz geceleri gece 9 dan sabah 7 ye kadar bez değişmiyoruz. Ve bu sıralar saat başı uyanıp emen bir bebek şu ana kadar sızdırma yaşamadık. Sadece dün gece çok aşırı emdi ve sabah artık azıcık sızdırmıştı ama bezi çıkartınca hak verdim bezin emecek yeri kalmamıştı artık
S_x_w gozgozanne naturale göre daha ince hele o limon kokusu dedikleri şey çişle karışınca aman Allahım 🤢 ilk çıktığında demek için aldım bir daha eve sokmadım🥴🥴
ftsdmrhn Ekstra gündelik daha az emici, natural dhaa emici. Ben gündüz extra gece natural kullanıyordum bı ara.