Pinar9 Bebeğim 2 ay 8 günlük. Bir türlü derin uykuya dalamiyor. Uyuyor yarım saat sonra uyanıyor . Neredeyse 2 saat uğraşıyorum akşamları. Gündüz de çok uyumuyor . Kafayı yiyeceğim neden böyle hep böyle mi olacak bu ? Tavsiyeye desteğe ihtiyacım var :(
Lace-002 Pinar9 o aylarda böyle oluyor maalesef genelde 5. Ayda düzelir ama bizim 7. Ayda düzeldi sonra ara ara bozuldu yine
Lace-002 Pinar9 benim sana tavsiyem 20 dk uğraş uyumuyprsa bırak zorlama utansın açılsın uykusu nasıl olsa pes edecek zorladıkça uyumuyorlar