sehnaz3466 Selam annişler iki erkek çocuklu olmak ve akşama kadar nasıl baş ettiğinizi paylaşmak ister misiniz?? Bende faydalanmış olurum 😉
MatmazelDeniz sehnaz3466 4 bucuk ve 1 bucuk yasinda iki oglum var birnirlerini yiyorlar 😄 gunler geçiyor iste
Kahannesi sehnaz3466 biri 32 aylık biri 15 aylık sabah kalkarız biri tuvaleye gitmek için ağlar biri emmek için kahvaltı rezalet geçiyor biri döker biri saçar tüm gün ağlamalı bol yaramazlıklo eziyetli 😅😅 benden güzel bir şey çıkmaz
sehnaz3466 Emine003 oyy maşallah benimde biri 4 yasında diğeri 3 bucuk aylık 😄ve beni bir sn oturtmuyorlar
Emine003 MatmazelDeniz ayyy biraz daha büyüyünce kavgalar başlicak dimi 🙈🤣 benimkiler şuan şeytan kulağına kurşun pek iyiler ikisi de birbirine deli oluyo küçük oğlum büyük oğlumdan resmen gözünü ayırmıyo hayran 😅 büyük oğlumda anne sen işlerini yap ben kardeşime bakarım diyo güldürüyo ediyo şebeklikler yapiyo şimdilik çok çok iyiler maşallah ama büyüyünce eyvah eyvah 🙈🙈🙈
MatmazelDeniz Emine003 benimde küçüğü cok fena abisini cok kiskaniyor buyugune sarilip öptüğüm zamn gelip kucagimdan itiyor kendi geliyir😄
sehnaz3466 Emine003 bazen ne kadar bunalıyorsam artık küçük ağlıyor büyük inatlaşıyor o da ağlıyor bende bunalımdan onlarla ağlayıp susuyoruz beraber 😂😂
Emine003 sehnaz3466 doğrudur canım zaten o hepimizin kaderi 🤣 çocuklar oturtsa bu sefer işler yapilcak bizi bekliyo ahhh ahh annelik zor 😅
Emine003 sehnaz3466 yaaaa😂😂😂 Hemen hemen her anne yaşamıştır bence bu durumu 😅😅 ama büyüdükçe geçiyo canım yani şuan elhamdülillah çok iyiyiz bakalım ama biraz daha büyüdüklerinde kavgalar başlar 🙈🙈
sehnaz3466 Emine003 bencede baslar cünkü abi ilk ve tek olarak büyüdü şu an kıskançlık hat safhada hem seviyor hem dövüyor misali Bi an yalnız bırakamıyorum hemen tepesinde 😐
Emine003 sehnaz3466 vay canım kötü olmuş senin için ben bu konuda galiba şanslı taraftayim büyük oğlum hiç kiskanmadi çok şükür hâlâ da kıskanmiyo ama büyüyünce nolur bilmem🙈🤣
sehnaz3466 Yusufhamza71 oyy maşallah 3 adet erkek bebe birde koca etti 4 😄😂 bizim de değil 3 sayılır 😂😂
sehnaz3466 Kahannesi Vala bende öyle sayılır 😂 neredeyse hergün saçımı başımı yolup çığlık atma moduna gecmek isteklerim oluyor 😄
mysa2 sehnaz3466 benim biri 3 yaş 3 ay diğeri de 3 aylık saat 9 10 givi küçük kalkıyor 11 gibi büyük öyle başlıyoruz güne kahvaltı vs büyük uslu başlı yemekti oyundu gidiyor kucukde ağla em uyu tekrar agla felan😀😀
sehnaz3466 mysa2 ikimizin ki çok yakınmış benziyor yani benimde öyle başlıyor ama bu aralar beni cok zorluyor küçük büyükte küçüğü kıskandığj için üstüme çok düşüyor herşeyi ama yapabileceği şeyleri dahi benden istiyor ve bu durumda bazen bunaltıcı olabiliyor
sehnaz3466 Birdunyabircennetannesi 3 bucuk ay öncesine kadar bende öyleydim sanırım yaza kadar ikisi bir olucak gibi 🤣😒