Kızlar bebegimin 4 ay 9 gunluk.Dun doktor kontrolumiz vardi bir sorun yoktu cok sukur ama gece oglum sanki bogulacak gibi oldu agzi su doluyor bir anda.Boguluyormus gibi bir ses geldi.Hemen besikten kaldirip sirtina vurdum duzeldi gece bu durumu 3 kez yasadik.Doktorumuz disleri bayagi kabarmis agzi sulanabilir dedi.Dun geceden sonra 2 kezde bugun ayni durumu yasadik.Oglumu yan bir sekilde yatirmama ragmen surekli sirt ustu pozisyona donuyor?İnanin cok korkuyorum piskolojim bozuldu resmen.ya gece tekrar olurda uyku aninda fark edemezsem diye cok korkuyorum?Siz hic boyle bir durum yasadiniz mi?Ne yapabilirim bu konuda fikirlerinize ihtiyacim var?