Aşı çıkmadan ateş düşücürü vermemek gerek diye biliyorum. Sağlık Ocağı çalışanları biraz geri kalıyor sanırım güncel literatürden. Belki çocuk ateşlenmeyecek yani neden ilaç veriyoruz ki hemen? Kaldı ki ateş savunma mekanizmasıdır. Tutup da 40 derece olacak hali yok. Ben olsam ilaç vs vermem. Vermedim de zaten. 37.2 gördüm en yüksek.