Merhaba sevgili anneler nasılsınız?
Bir şey danışmak istiyorum sizlere bugün kızım 8’de uyandı(10’da uyanıyor bir aydır) ve uyumadı saat 12:30’da uyudu uyandıktan sonra çorbasını içirdim sonrasında 4 gibi bir muz yedirmiş eşim dışarıda ve ben akşam yemeği olarak tavuklu nohutlu pilav yapmıştım az önce omu yedirmeye çalıştım hep çıkardı ağzından yemedi ve meme istedi verdim uyudu birazdan eminim uyanır çünkü öğle uykusu erken yapınca bu saatlerde yarım saat kestiriyor uyandıktan sonra akşam yemeği yedirmeyip irmikli cennet hurmalı muhallebi yedirsem olur mu? Şart mı her 3 öğün ana yemek yemesi ?
Kızım 13 aylık bu arada 🫠 ve aşırı iştahsız bir çocuk