Cannsuu merhaba kizlar. oglum bugun menenjit asisi oldu ama 1 saatir cok agliyor. asi bacagindan yapildi ve ustune basmiyor korkuyor ve surekli agliyor varmi basina gelen? yada ne zmn gecer sizce agri kesici falan verdiniz mi. doktoruna yazdim ama henuz cevap vermedi
Ylmzkbra06 Cannsuu merhaban biz 7baylikken olduk nimenrix ve bexero ilk dozunu. Doktorumuz bize asi öncesi calpol verdi ve sonrasında da 6 saate bir 24 saat boyunca calpol verdim
Burcuburcum Cannsuu benim kizim da cumartesi günü nimerix oldu. Doktor huzursuzluk olursa calpol verebilirsin demişti.