Poyrazin_annesii Varmı aranızda ek gıdaya gecıpte yemeyen bebeklerınız. Bnmkı sadece yogurt yıyo. Katı şeyleri ıstemıyo. Corba içiyodu smdı onuda ıcmıyo. Omlet verıyrm yemıyo