[silindi] Brutal-Betty oğlum şuan 26 giyiyor hatta geçen kıştan beri 26 giyiyor ve ben hangi akla hizmetse 29 no bot aldım yazın indirimden 😁 geçen kıştan olan igoru giyecek artık o bile hala oliyor sanirim 29 olanı okul zamanı giyecek
Aliveannesiiii Brutal-Betty evet ya doğduğundan beri öyleydi oğlumun çok zayıf ayakları ince uzun aslında, ama çok işime yaradı aldığım ayakkabıları o kadar uzun süre giyiyor ki 😅