Kızlar merhaba lcwden uyku tulumu aldık 24.36 ay olarqk evdeki 12-24 geçen kış ve bu kış için ideal bu kış için yedek olsun diye aldım ama ben netten sipariş verecektm 3-4 yaş diye stok kalmayınca mağazadan aldım orada 3-4 yaş çok büyük göründü bebeğin 1 yaşında bu arada bizde o sebeble 24-36 ay aldık bu sene ve seneye de giyeriz diye ama yıkayınca çekerse diyr düşündğm acaba gitsem büyük mü alsam şimdi onu alsam da çok büyük olacak ama seneye 2 yaş 2-5 yş olunca nasıl olur acaba