Aysegularici cok gecmis olsun Rabbim sifa versin tez vakitte insallah 🙏 cok sukur biz gecirmedik ama arkadasimin abisinin kizi gecirmisti yillar once ve yengesinden bizzat dinledigime gore 1 hafta yatmislar hastanede cok halsiz ve bitkinmis elif’imiz cok zorlu bir surec olmustu diye anlatmisti yenge. Ozamanlar rotavirus asisi diye birsey oldugunu bilmiyormus ikinci cocugunda tecrube ederek hem rotavirus hem menenjitlerin hepsini yaptirdim demisti. Asili olanlar daha kolay atlatiyormus bu sureci hastaneye yatis yapmadan. Esimin akrabasinin cocugundan suphelenmislerdi rotavirus ve biz onlarla gorustukten 2-3 gun sonra 🤦 o sira bizde rutin kontrolumuze gitcektik doktora sordum soyledim boyle boyle diye merak etmeyin korkmaniza gerek yok sizin bebisin asisi var kaldiki kac gun gecmis ustunden olsaydi simdjye kadar cikardi ve kolay atlatirdi demisti doktorumuz. Asi yaptirmismiydiniz siz ?