Sezengg Merhaba herkese Ergopouch uyku tulumu kullanıyorum 1.0 tog. Fakat 25 derecede içine bir şey giydirip giydiremeyeceğimi bir türlü anlayamadım😂 sanki uzun kol giydirdiğimde terleyip soğuyor. Kullananlar varsa bu tulumları direkt çıplak vücuda giydrmek daha mı iyi olur? 25 derece için soruyorum. 23-24 olduğunda mutlaka giydirmek gerekiyor tablolara göre ama 25-26 derece meçhul:)
Hafsaninanasi Bende 2,5 tog var sadece atlet zıbın giydirin yazıyor 23 24 derecede bence uzun kollu giydirmelisin. Bide kendinizden yola çıkın birazda gece yatarken ne giyip üstünüze ne örtüyorsunuz ona göre giydirebilirsiniz