bulut22_ Kızlar ben 36 beden olmak istiyorum ama asla olamıyorum :( sizce ideal beden kaç? 36 beden olanlar sırrınız ne😅
esinaltintaas bulut22_ 36-38 ideal beden sanki ama valla inan olsun bilmiyorum genetik mi desem metebolizmamı desem neyse artık bende 36 bedenim valla evlendim hayatım boyunca 50 kilonun üstüne sadece hamileliğimde çıktım doğumdan sonra bir baktım 43 kiloyum oğlum 1buçuk yaşında 47 kiloyum yemekte yiyorum ama almıyorum 🙀🙈
Deletedmom_22 bulut22_ 36 kaç oluyor ki Ben XS giyiyorum ,sabit , daha hiç değişmedi kendimi bildim bileli XS giyiyorum 😂
Seydaisik bulut22_ Valla bi kocamdan bi ekmekten vazgeçemem anam, ekmek kırmızı çizgimdir. Hep derim Allahım beni açlıkla sınama diye çok severim yemek yemeyi 😅 bende ideal beden meden yok giydiğin yakışıyorsa sağlık probleminde yoksa tamamdır🥳
bulut22_ esinaltintaas yaa maşallah ben de 36 beden olmak istiyorum ama bie türlü olamıyorum ne yiyorsunuz bi gün boyunca örnegın😅
esinaltintaas bulut22_ Normal kahvaltı mı yapıyorum sadece ekmekle pek aram yoktur öğlende mutlaka birşeyler atıştırırım sık sık az az yirorum akşamda yine ekmek yok ama ne yemek varsa yerim ama yemek saati geçtikten sonra gece çok acıksam da asla yemek yemek aç uyurum karnım guruldasın yine yemem😂😂😂