24 aylık oğlum var küçük bi ilçede yaşıyorum malesef hiç çevrem yok yakın bir arkadaşım var oda çalışıyor oturduğum apartman hep yaşlı. Oğlum neredeyse çok çocuk görmüyor parka gidiyoruz genelde yaşıtı olmuyor genel anlamda sevecen bir çocuk, ama bu ara çok hırçın 2 yaş sendromuna bağlıyorum, avm de oyun alanına götürüyorum güzel oynuyor ama mesela 2 gün önce götürdüm yaşıtı bi çocuk vardı oğlumun yanağını sıktırdı tabi oda küçük bu sefer benim oğlumda karşılık vermeye kalktı hemen uyardı ama haklıydı canı acımıştı kreşler 33 aydan aşağı almıyor oyun grubu buldum bir tane haftada 1 gün 1 saat yani hiç çocuk görmemesi beni üzüyor, konuşması iyi 2 li cümleler kuruyor saymadım ama 60 70 kelimesi vardır herşeyi söyleyebiliyor haksızlıkmı yapıyorum bilmiyorum edinebilceğim bir ortamda yok arkadaşı olamayanlar beni anlar yakın arkadaşımın oğlu oğlumun boğazını sıkmıştı ordan da malesef uzak durmak zorunda kaldım öneriniz varsa çok açığım tam 24 aylık şuanda