Arkadaşlar merhabalar, bugün karalahana aldım ilk kez aldım hiç yemedim daha öncede sırf merakımdan :) bunun sarması nasıl olcak ? Üçgen mi yoksa yaprak sarma şeklinde mi ? Hangisi güzel olur onu yapayım birde tarifi nedir içine neler konur nasıl yenşr ?