Erencan Ttalım daha cok cok cok küçük. Düzen bekleme bebişten. Ben mesela kızıma. Uyanınca direk salona alıyorum gece uyuyacagı mız zaman yatak odasına götürüyorum hep konusuyordum omzumda sırtını sıvazlayarak pıt pıt yaparak uyutuyordum. O da 30 dk 1 saat uyuyordu yani 😄 2 saat uyursa korkup nefesini kontrol ediyordum. Kızım 2.5 ay sonrası kendine düzen olusturmuştu uyku konusunda. 2 saat uyanık 2 saat uyuyordu gece gündüz