EvlaArel emzigi gun icerisinde verebilirsin ama inan bana uyku yontemi olarak vermeyi hic dusunme 🥴 kizim 4 aylik once kucakta sallayip emzirerek uyuyordu sonra bu beni asiri yipratip yordugu için ayagimda sallamaya basladim sonra ayagimda sallamayi birakinca uyandigi icin emzik vererek ve saclarini oksayarak uyutmaya alistirdim ama simdi de uykuya daldikca emzigi dusuruyor ve emzik dustukce uyaniyor sabaha kadar zibilyon kere uyaniyor ne gunduz ne de gece uykulari kalitesizlesti tabi haliyle de huysuzluk arttı.. bi de 4. ay atagi ve uyku gerilemesi yasiyoruz. Aman allahimmmmm daha fazlasi da var ama ne siz sorun ne ben söyleyeyim. Biraz sabir ve kararlilikla aliskanliklarini degistirebiliyoruz ben onu anladim bu surecte.. simdi emzigi de biraktirip kendi kendine uyumasi icin uyku egitimi vermeyi dusunuyorum cok buyumeden. Buyudukce hersey daha da zorlaşıyor vazgecmek istemiyorlar bazi seylerden. Inatlari daha keskin oluyor. Size tavsiyem azicik sabredin ve ennnn onemlisi kararli istikrarli davranarak daha kucukken alıştırın biseylere. Bebekler tutarlilik seviyor. Gecenin bir yarısı uykuya yenik dusup aman uyusun yeter ki diyip ogretmeye calistiginiz seyin disina bir kere cikarsaniz hooop sil bastan oluyor hersey. Bir iki hafta sıkınca disinizi emin olun alisiyorlar herseye.. biraz uzun oldu ama hem icimi doktum hem tavsiye vermek istedim 🥰 saglikla buyutunnn