Byzmdn Bebeğim 29 günlük nerdeyse bir haftadr sürekli emiuor surekli emmek istiyor emziriyorum gazını cikariyorum ağlıyor sonra bazen yine emiuor emmek istiyor normal mi bu kadar emmesi aynı durumda olan var mı acaba
PamukPrensesannesii Byzmdn sancısı vardır belki canım. Bebekler emerek rahatlarlarmış ,benimki de öyleydi
Betul-08 Byzmdn şuan bebeğim 4 aylık ama o zamanlar benimde aynıydı çok çok normal şuan dış dünyadan çok korkuyorlar ve bu hayatta tanıdıkları tek insan sizsizinz tüm işi gücü bırakın ve istediği kadar emzirin 🥰
aylinpala Byzmdn kokunu istiyor annesi. Bazen 30-40 dk hatta bi saat emdiği oluyordu oğlumun. Hala daha düşkündür mesela 2 ay 24 günlük
Canselben Byzmdn 41 günlük benimki de öyle sürekli meme istiyor emmese de ağzında istiyor öyle uyuyor farkettim uyuyunca hemen bırakıp emzik veriyorum bende
Byzmdn Betul-08 evet hep böyle diyorlar ama bilemedim bende birseyi mi var acaba dedim normal olmasına sevindim o zaman
Betul-08 Byzmdn hiç korkma normal aç kalıyor diye düşünme 3. Aydan sonra sadece açıklığında emecek 5 dk oda insan ilk günleri özlüyor